Smartien

Nu var jag allt smart.

Imorse när jag skulle ut o jogga så ömmade mitt högra knä.
Då kom jag på att jag skulle ta en ganska lång promenad först.
En liten uppvärmning.

Så jag gick förbi hamnen och längs stranden.
Tillslut så joggade jag hem, och det funkade bra.

Ungefär som när jag höll på med handboll,
då värmde jag upp lite längre än de andra pga knät.
Och skippade stretchningen helt.
Okej det är inte samma sak, inte ens samma knä.
Men det funkade iaf!

Termometern jag sprang förbi visade "+31"
så nu ska jag göra min Fia sällskap på terassen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Här är det "bara" +27,5 men nu också mulet. NJUUUT!!! i Barcelona av värme och frihet.

2009-06-27 @ 15:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!