Surpuppan

Jarå, jag är vaken.
Klockan 9 ringde klockan, strax efter halv10 klev jag upp.
Yrvaken och kaffe-sugen satte jag mig vid datorn och stirrade.
Sen fick det bli en promenad med skavsår och brännt ansikte.
Är rosa det nya bruna?

Vågar inte sola idag, tänkte att huden ska få vila lite.
Så jag småplockar, tvättar, diskar och dricker kaffe.
Klagar på att mina naglar går av och kaffet smakar konstigt.
Men hallå, vad är det för stil egentligen?
Jag är ledig och solen skiner(fast jag inte får känna av det)
Upp med humöret!

För att ta tag i dagen så kom jag på att vi ska till IKEA.
Sofia behöver hårdbröd och sånt.
Jag behöver skor och shorts (på gallerian brevid)

Så, nu är vi glada och åker till IKEA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!