Uppsagd

Idag sa vi upp oss!
Jajomensan, inte på onsdag, utan idag small det!

Nä, det var inte så dramatiskt, inte alls.
Vi frågade våran teamleader/chef hur vi skulle göra med våra semesterdagar eftersom vi ska säga upp oss på onsdag.
Och då tyckte han att vi kunde fixa uppsägningen idag.
(fast den gäller fr.o.m onsdag)
Då skulle vi prata med rekryteraren.
Och inte ens det fick vi göra, utan våran chef kom med papprerna.
Jahapp.

Så nu är det överstökad.
Kändes ganska dumt när man skulle fylla i ett papper där det bla stod
"Vad är positivt med arbetsplatsen?"
Jag funderade och funderade.
Sen kom jag på det.
"Att vi får ringa fria samtal"

Sen stod det:
"Vad bör förbättras?"
Då behövde jag inte fundera så mycket.

Tråkigt men snart,
men jag behöver inte lida av det länge till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!