Buffé med stort B

1 dag 9 timmar sen jag skrev ett inlägg här.
Varför?
Jo, igår ville inte vårat internet fungera under dagen.
Sen begav vi oss till jobbet och sen direkt på middag och det blev rätt sent.

Middagen var kanon!
Vi var på en galet stor buffé.
Det fanns först kall buffé och sallads buffé.
Och en stooor buffé med allt möjligt, alla möjliga skaldjur, fiskar, kött, grönsaker som man fick gå med till en japansk kock som tillagade det åt dig.
Och så fanns det en friterad buffé, den avstod jag från faktiskt.
Och en SUSHIBUFFÈ(!!!)
Och godisbuffé.
Och efterrättsbuffé.
Och så fanns det ett glasstånd, som man fick ta och göra sina egna kulor, vilket jag alltid har velat testa, så jag var nöjd.

Sen hamnade jag i koma och har sovit riktigt gott inatt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jösses och välkommen till himmelriket typ :p

2009-06-10 @ 17:59:03
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: stinita

OJojoj, ja bara två raderna var ju koma! :P haha

2009-06-10 @ 22:03:11
URL: http://melerad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!