Midsommaren 2009

Igår var det midsommar, det har ni nog inte missat.
Vi fick oss en riktig midsommar-middag här hemma.
Min paj var sjuuukt god, den är redan slut (perfekt fylle-mat tydligen)


Nubben bestod av rysk vodka och citron, glassiiiigt.
Dock så bangade vi på den och Fia tappade ut ena på golvet.
Vi höll oss till drinkar och öl, Janna kom och gjorde oss sällskap.
Och många drinkar blev det!




Parken stängde tydligen 22, då hade vi typ ätit middag, så dit hann vi inte.
Hur stänger man en park?
In i en taxi och iväg till ett sjukt mysigt och trevligt hak.
(taxi-chauffören bjöd på kaffe-godis föressten)
Vid 3-4-tiden skulle vi till Apollo, på midsommar.
Här dansas det inte runt en stång och slåss med mygg, här dansar man på ett schmock-fullt dans-golv och svettas som en maraton-löpare.
Nog, saknar jag midsommar-stången, men inte myggen.

Nä, det blev inte Apollo för min o Fias del.
Påvägen dit så gick min älskade sko sönder(!!!)
Äh, skomakaren kommer laga den på ett kick, det är bara en rem som har lossnat, eftersom de är lite för stora så har jag spänt dem lite väl hårt.
Vi bor sjukt nära Apollo, så vi skulle bara hem o byta skor.
Och det slutade med att vi stannade hemma och åt upp pajen.
Jag och min favvo-Fia.
Det var min midsommar det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!