U som i underbart



Vi började kvällen med sangria och musik på terassen, lugnt och mysigt.

Seeeeen..






Så var det svettigt och galet bra musik - no use for a name, LIVE!
(hallå bildbevis på hur blött det var, se sista bilden!)
Ovanligt "lugnt" framför scenen, t.o.m så att jag fick vara med, utan att fara omkring som ett löv konstant. Riktigt bra stämning.
Påväg hem från Sala KGB trallade jag konstant på kvällens låtlista och trippade barfota med ömma fötter, och kände mig så himlahimla nöjd.

Nu ser jag fram emot 11/7- Slipknot!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltså ditt linne är så sjuuukt jäkla snyggt! Iaf på dig! Jösses.

2009-06-29 @ 20:34:15
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!