Sommarkärlek

Sommaren 2009 är och kommer vara underbar.
Att det redan är slutet av juni skrämmer mig lite.
Jag har haft sommar längre än vad jag brukar, men först idag får jag "sommarlov", först idag kan jag börja njuta på riktigt.
Se själva:
  • idag, den 26 juni oär det min sista arbetsdag - frihet/arbetslös!
  • den 28 juni ser jag no use for a name!
  • 2 juli - 6 juli roar vi oss på Ibiza!
  • 11 juli ska jag på Sonisphere 2009, se band som Metallica och Slipknot!
  • 15 juli(+/- 2 veckor) är Julia och Simons mirakel beräknat, jag blir världens stoltaste gudmor.
  • 15-24 juli kommer mamma och pappa kommer hit!
  • 30 juli jag beger mig mot Sverige igen, efter 4-5 månader i Barcelona.
  • 8 aug hoppas jag på en hederlig farmen-förfest alá Britta
  • den 27 el 28 aug beger jag mig till Sthlm
  • den 30 aug springer jag och Linda tjejmilen
  • den 30 aug - 5 sept är jag i Berlin med världens bästa Henke.
  • den 5 sept beger jag mig mot Boden igen på "heltid", det gillar ni va?
Sen att jag får spendera 1 månad här i Barcelona, arbetslös känns så himla bra.
Jag ska ta vara på tiden, jag lovar mig själv det.

Kommentarer
Postat av: hanna

låter som en minst sagt grym sommar, men du missar ju när boden lever i helgen :/

2009-06-26 @ 15:31:40
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!