KIKO

Jag älskar KIKO!
I helgen när jag och shoppade så sprang vi in på KIKO.
And I was in paradise, true true.

Men jag höll tillbaka rätt bra ändå.
Kom ut med 2 grejer.


Kära vänner, ni har många testat min älskade glitterpuff från ISADORA.
Jag köpte den när jag var..12 år, något sånt.
Och den är party om något, och dryg!
Har varit rädd att den ska ta slut eftersom jag aldrig hittat en liknande.
På KIKO fanns det en, det gjorde nog min dag!


KIKO har galet snygga ögonskuggor, vilket paradis.
Och billiga är de, och de sitter bra. Kan det bli bättre?
Så en ögonskugga fick följa med mig hem.
En grön en, för jag har ingen grön här.
Den är som inte grön-grön, ni förstår..

Den här:



Hursomhelst, deras läppglans luktar och smakar underbart.
Det vimlar av färger, nyanser och det finns utbud till alla.
Olika typer av foundations, puder, rouge..

Äh, jag kan inte ens förklara, gå in här istället.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, det är så roligt med ögonskuggor! :)

2009-06-08 @ 23:52:39
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Elina Isaksson

Hey snygging! Alltså, vad ett paradis med smink? Jag skulle aldrig kunna hålla mig i styr, du gör det bra! När exakt kan jag förvänta mig din hemresa? :) Saknar dig otroligt!

2009-06-09 @ 14:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!