Vettig shopping

Jag har shoppat lite idag, tralaalaa.
Faktiskt, så har jag bara shoppat vettiga saker som jag behövde.
Shorts från H&M - svarta långa löp-byxor känns inte okej när det är 30 grader.
Nagelförstärkning från Sephora - mina naglar går bara av.
Skor från Mustang - äntligen ett par ordentliga skor!
Ögonbrynspenna från KIKO - min är död.


Mjuka och sköna, mina mys-shorts från H&M
Måste påpeka att tub-toppen har jag spanat in ett tag, a little crush.
Men den var inte tillräckligt vettig idag. Visst är den fin?


Tadaaa!
Visst är de fina?
Mina nya sandaler hade 2 krav:
- äkta skinn
- liten upphöjning i häl
(gärna bruna och med bra sula)
(..och sköna..och snygga)

De klarade dessa krav, absolut!
De kommer från Mustang, som har sjukt snygga skor!


Brillorna är så snygga, jag älskar dem!
Prisca köpte såna när hon var här och jag har inte sett dem,
tills idag då de hängde så fint framför mig.
Inga funderingar där!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Shortsen & linnet, super! Som vanligt lika avis på dina ben! Hade jag tagit på mig sådana shorts så hade jag inte sett klok ut! :)

2009-06-30 @ 23:49:14
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt var döende snyggt! skorna var 100000 % poäng!

2009-07-01 @ 00:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!