Britta tipsar

Ska alldeles strax åka ner på stan för att hämta ut mina biljetter.
"Vadå för biljetter?"
Till Sonisphere, den 11 juli.
Då ska jag bl.a. se Metallica och Slipknot!
Tralala.

Om jag hinner så ska jag köpa ett puder och lite kraffs.
Sen måste jag jobba, ännu en gång.
Och sen 11 gånger till på det.
(ja, jag kommer räkna ner varje dag!)

Igår efter första passet så hade jag 4 streck, dvs provision.
Så på uppstarten så frågade min chef vad jag gjorde för något speciellt.
"Nja inge speciellt.."
"...eller jo, satsa på att flirta in er hos de lite yngre killarna"

Det var mitt tips till min grupp som består av mestadels killar. Fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!