Beslutångest

Tänk vad skönt att kunna ta på sig en tunn tunika/blus i värmen.
När axlarna är brända, eller när man vill känna sig fin men påklädd.
Jag hittade 2 varianter på H&M, men fick sån beslut-ångest - "vilken?"

Den första chockar mig själv lite eftersom den har turkost i sig.
Jag trivs inte i turkost, men jag föll ändå för den pladask.
Plus att mina ögon kändes grönare i den.

Den andra har jag spanat in ganska länge.
Riktigt sommar-söt och fräsch, brännan blir fin i den.
Nästan så att jag inbillade mig att jag fick lite rosiga kinder i den.

Hjälp mig nu, snälla?



Kommentarer
Postat av: Johanna

Den första, guuud så härligt! KÖP! :) Den var som lite mer speciell än den andra, tycker jag!

2009-06-30 @ 23:51:11
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Anonym

you know my val!

2009-07-01 @ 00:21:41
Postat av: Anonym

jag gillade den andra, båda var snygga. Men den högra var super! =)

2009-07-01 @ 16:30:20
URL: http://elinaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!