Virus

Oh happy day.
Kändes sådär lagomt surt att börja ringa hem till folk vid 19 då den superviktiga fotbollsmatchen Sverige-Malta spelades. (Som Sverige för övrigt vann, goodie!)
Eftersom vi ringer till digital-tv kunder så kunde vi anta att måååånga samtal skulle vara opassande, så det kändes rätt surt..
Men gissa vad som hände?
Våran chef kommer springa och skriker
"Ta inge fler samtal, avsluta det ni håller på med!"

Det visade sig att på någon dator hade det kommit ett virus.
Ajaj, för den personen som troligtvis har loggat in på facebook, hotmail etc.
Så då får alla 60-70 datorer virus.
Vips, så ploppade det upp rutor på alla datorer, telefonerna tjöt och ja..
..VI FICK GÅ HEM!

Så 3 lyckliga tjejer, Sofia, Britta och Sara skuttade iväg på H&M.
Och ja, nu har jag äntligen köpt en ny bikini!
En bild kommer imorgon, har lovat Stina.

Här nedanför ser ni min kära arbetsplats.
Idag lyxade jag till det med en stor Starbucks-kaffe, för vi var lite tidiga till jobbet.
Varför går vi inte tidigare oftare? namnamnam!e

Och som vanligt:
En grapefrukt, mina comhempapper(mitt ritblock), vatten, en kofta, läppglans/läppbalsam
och min väska.
Där har ni det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!