Yesterday was c r a z y

Nu har jag vaknat upp för min nap.
Behövde ta en paus från...att slöa vid datorn?
Äh, solen gömmer sig ändå bakom molnen.
Och jaaa, jag är seg, men det är ju söndag.
Så nu tänkte jag berätta om gårdagen.

Förfest hos Linnea, sedan begav vi oss till Bouleward.
Där var det galet, fy 17, folk är inte kloka.
Jag var alldeles för nykter för mitt eget bästa, så nu har jag men.

Nu tänkte jag vara lite mans-hatare, för igår var det alldeles för galet.
Det brukar alltid vara rätt galet här, men gårdagen..ojoj.
Det måste ha varit någon typ av "parnings-säsong" här i Barcelona, och alla omdömen måste ha rykt i samma veva.
Det var omöjligt att vara ifred, o m ö j l i g t.

Ett ex. när jag står och ska sms'a lite avskiljt, kommer en kille och ställer sig bredvid och ler
Han frågar någonting och när jag ska svara så får jag en cigarett i munnen.
Och så ber han om eld, och försöker se ut som James Bond.
Jag spottar ut cigaretten, börjar leta i min väska, tar fram läppglanset och undrar om det var det han frågade efter.
Han blir sur och går.

Nä igår var det över gränsen, man var på jakt hela tiden.
Händer överallt, slitande hit och dit, blickar, kommentarer, förslag.
Inte ens bartendern var vettig någonstans.
Tillslut så var mitt humör inte på topp och i samma veva kommer en kille fram och säger/skriker "you are ugly inside!" och flippar lös.

Jag ger aboslut inte ut mitt nummer här.
Men då finns det tydligen andra sätt att få tag i mig.
En kille fick tag i Fias nummer genom en kille Fia känner.
Och då ringer han Fia istället, för att få prata med mig.
Smaaaart.
(och jajomensan, han har ringt idag också)

Påvägen hem får vi följe av en svensk kille som bodde åt samma håll.
Supertrevlig och vi skrattar åt kvällens bravader och fias ömma fötter.
När vi ska skiljas åt, så säger han snällt:
"Ni kan annars få bjuda hem mig, så kan vi ha en 3kant"
Och människan var seriös och blev besviken.

Då gav jag upp och tappade allt hopp för vettiga killar.
Iaf just igår, och idag.
Som sagt, jag har men.
(Föressten, få nu ingen hjärtinfarkt mamma)
Jag var bara tvungen att beklaga mig lite.



Kommentarer
Postat av: Elina

Jag har dock alltid vetat att du har varit en riktig manslukerska ;) hihi!

2009-06-14 @ 18:53:24
URL: http://elinaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!