Bring it on, Britta.

Sitter här, oduschad, övertrött och med ont i ryggen.
Samtalen ikväll har inte gjort annat än spårat ut.
Och nu försöker jag peppa Stina som kämpar med matten.
"Sassa brassa mandelmassa, du ska matteboken klassa"
Och vad får jag till svar? "Gå och sov"

Jag surade ihop lite, och nu har nog tjejen lite dåligt samvete med tanke på att hon nyss skrev att jag är bra på heja-ramsor och borde bli cheerleader. Jajamensan, du har så rätt!
"heja stina friskt humör, räkna matte du bör!"



..klockan är 01.28

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker faktiskt att chokladbollar från affären är godare än dom man gör hemma, sånnadär Delikat-bollar eller vad dom nu heter ;p såg faktiskt aldrig filmen, vi fastnade framför tv:n istället! Ska se den ikväll! Jag har iaf hört att den är bra :)

2009-03-03 @ 13:09:15
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!