Förbannade facebook.

Ja, nu är jag riktigt arg på Facebook.
Förut hade jag inställningar som gjorde att varje gång det "hände" någonting på min facebook så fick jag ett mail om det. Tex. vänförfrågningar, taggningar osvosv. Vilken slutade med huuuur mycket mail om dagen, så jag blev less.
Valde att ta bort inställningarna, men efter ett tag började jag få mail igen.
Så jag trodde jag hade gjort fel och tog bort inställningarna igen,
nu har jag varit utan mail ett tag.
Men icket, idag börjades det igen. 8 nya mail från facebook...QUE?!
Så då går jag in på inställningar och då är några av dessa ändrade,
vilket jag absolut inte har gjort!

Antingen så är det någon som roar sig med att gå in på min facebook ändra just detta, vilket jag har väldigt svårt att tro på.
Utan jag skyller på facebook, fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!