IKEA, iiigen.

Det var inte alls i L'Espanya jag var och sprang igår.
Jag var i Darenesse eller vad det du heter.
Så nu har vi två sjukt fina områden i närheten av oss att utforska!

Våran tripp till IKEA blev längre än väntat, vi strosade på där inne och surrade på.
Vi kom hem med det mesta, nästan!
Och såklart hittade vi lite annat plock!

Fotfilar(väldigt behövdligt här!), extra tofflor, "duschbollar", superbilliga handdukar till håret, mer ljus, en tavla, en spegel, en matta, ett bestick-ställ, mer kökshanddukar, iskubs-bildare(vad 17 heter det?), lite fler kaffe-muggar, garderobs-förvaring, smycke-förvaring, duk, draperi, vas..allt möjligt!

Dock så fanns inte tavellisten, "själv-häftande" krokar och lite saker vi hade på listan.
Men vi är nöjda ändå, det har börjat bli så mysigt här,
vilken skillnad!

Sen kom Sebbe förbi och tittade på lägenheten,
han var imponerad!

Det blev vin och surr, klockan sprang iväg som vanligt!
Nu ligger jag och FIa i sängen och myser, det regnar ute,.
Nåja, bättre än snö! (jag har faktiskt med mig regnjacka!)
Senare idag ska vi nog förbi ett köpcenter vi spanade in innan IKEA.

Nu ska ni alldeles strax få se bilder på vårat lilla krypin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!