Jobb - check!

Fixat!

Att hitta till stället där jag sökte jobb var inte det lättaste.
Efter 2 taxiresor var vi framme tillslut.
Började resan med att stanna på rätt gata, dock så visade det sig att det var nummer 1 och vi skulle till 332, som vi fick veta när jag väl fick tag i han jag skulle träffa.
Så vi började vandra, gav upp, tog en taxi, och kom fram tillslut.

Hursomhelst, intervjun gick bra, jag får började jobba den 6 april.
Så fram till dess har jag "semester" här i Barcelona, wiho!
Fia hade turen, hon satt utanför när vi skulle gå in.
Och så frågade han om hon skulle med, eftersom hon satt där så trodde han att hon också sökte jobb.
"Nja, alltså jag vet inte, jag bara.." - stackarn var inte alls beredd.
Men det gick bra tillslut, så Fia har också fixat jobb nu.

Påväg ut mötte vi Martina och Maja från Boden, de jobbade också där. "Skräll".
Nåja, nu är jobbet löst. Lägenheter finns, måste bara hitta någon bra, och seriös.
Jag har blivit såld på en, den är peeeerfekt.
Bra läge, takterass och inte så liten. Dock 750€.

Nu ska vi alldeles strax bege oss ner mot stan, solen skiiiner!


I taxin påväg till arbetsintervjun

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket! :) Och vad fin du är på bilden!

2009-03-19 @ 20:48:25
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!