Kaoset och jag.

Godmorgon.
Min mamma gjorde min morgon, hon fick mig att vilja vakna.
Älskade mamma!

Mitt rum är ett k a o s utan dess like.
Garderoberna är tömda. "Slänga" - "Kupan" - "Behålla"
Jag tömmer min garderob någon gång per halvår, alltså rensar kläder.
Men nu är det verkligen en tömning och rensning på riktigt.

Hade önskat att min dag hade 24 timmar extra, eller att klockan gick extra sakta.
Klockan ett ska jag till farmor och farfar, det är prio ett för dagen för farmor ska till sjukhuset.
Sen ska jag ringa Bil & Traktor, och det nya försäkringsbolaget.
Vore ju bra om man hade en försäkring där borta!
Sen ska jag till Erika i Luleå ikväll, ut på kåren. Hoppashoppas verkligen jag hinner.
Måste få i ordning på kläder och packning, VERKLIGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!