Lägenhets-lycka!

Gissa vem som har fixat en lägenhet?
Jo vi!

Imorgon kväll flyttar vi in och det känns så himla bra!
Lägenheten är på 50kvm, så vi blev väldigt förvånade över storleken.
Sen så är det ett stort sovrum, ett litet gästrum, ett rum vi ska ha som klädkammare/förråd, ett litet kök, ett rum där vi har bord och stolar och en toalett.
Vi bor högst upp och har takterassen precis utanför oss.
Själva standarden på lägenheten är typisk spansk, men den var rätt fräsh och mysig ändå.
På onsdag ska vi till IKEA och handla, jag längtar!

Omårdet var så himlahimla mysigt och trevligt.
Ser fram emot våran sommar där.
Vi har tunnelbanan mittemot, så 2-3 stopp senare så är vi i gröten,
perfekt!

Så idag är jag riktigt lycklig, känns så skönt att få i ordning på allt.
Så nu mina vänner, nu är ni välkomna att komma hit och bo!

Solen skiner, vi sitter ute på terassen och snart ska jag nog ta en siesta.
Sen ska vi ner på stan och senare ikväll ska vi fira!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis! :D Kul att det har löst sig med lya! Du får ta massa bilder sen! :)

2009-03-24 @ 06:49:08
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Susanne

Gud vad kul att ni har fixat lgh! =) Hur går det med jobb då? Jag behöver ju inte fråga om ni har det bra där borta för det har jag läst att ni har! =) Här i Umeå har faktiskt solen börjat kika fram lite, men det är ju fortfarande massa snö och bara nån ynka plusgrad. Jag är avis på dig och en varmt barcelona. =) Jätteskoj att följa bloggen och dina äventyr! Kramar

2009-03-24 @ 16:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!