Lins-koll.

Åååh vad jag inte ville kliva upp när väckarklockan ringde.
Henke ligger kvar och sover som en stock.
Jag är ledig idag, och ändå är jag uppe. Varför?
Jo, för att jag sk apå en lins-koll och se att linserna sitter bra i ögat typ.
Och då ska de helst ha suttit i ett tag.
Funderade först om jag kunde sätta på dem och sen sova lite till,
men jag tror inte det är så bra.
Sen så pratade jag med Julia igår om min avundsjuka till hennes dygnsrytm,
så det passar ju bra nu att börja få bukt på mitt dygn och inte så länge.

Dagen är fullspäckad.
Ska träffa Emelie, träna, ringa Apoteket(dvs vänteeeeeetid), städa och sen ska Julia och Simon komma hit på middag!

Är verkligen frestad att slå på kaffekokaren, men jag tänkte att Henke kunde få nykokt kaffe när jag kommer hem och väcker honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!