No goodbye

Hejdå allihopa. Nä, inte än. Vi sparar det ett tag till.
Blev som inget direkt hejdå till så många ikväll.
"vi ses på lördag", "lunch imorgon", "bakisdag på söndag" osv.

Förutom på jobbet, där jag verkligen fick säga hejdå till mina vänner.
De hade köpt en tårta och en present åt mig, ååh!
Kändes tråkigt och konstigt att säga hejdå, har verkligen trivts där och spenderat de flesta av mina arbetstimmar på just den arbetsplatsen.
Tur att facebook finns, och att vi ses såsmåningom.

Hursomhelst, kvällen var riktigt trevlig.
Samtalsämnen varierade mycket och snabbt.
Henke, Lisa, Hanna Ö, Hanna L, Kajsa, Emilia, Emma, Frida, Julia och jag.
Jag fick superfina paket, och jag fyller ju inte år, knäppisar!
Visar imorgon vad jag fick..för nu ska jag i säng, har lovat att jobba förmiddag imorgon.

Tacktacktack älskade ni, för ikväll och för att ni finns!


Mina älskade vänner!

Hanna skulle lära mig en ny pose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!