Nu får det vara nog...

Nu säger jag godnatt,
fastnade här med Slipknot och Savage Garden, bra blandning.
Min rygg säger "ajaj".
Har faktiskt gjort lite vettigt under de alldeles för många timmarna här.

Har gjort ett användarkonto på studera.nu, jajomensan!
Jag ska söka in lite vartstans till hösten, dock lär jag inte börja plugga än.
Men bara för att, om det skulle skita sig här, eller vad som helst.
Ibland blir jag lite sugen på att plugga, så det skadar inte att söka in.

Seeen så har jag suttit och sökt recept.
Hade tänkt göra linssoppa i veckan, ett supergott recept jag har fått,
dock så har vi ingen mixer, så min idé sprack.
Nu har jag hittat flera linsgrytor och soppor som jag vill testa.

Seeeeen har jag försökt ta reda på när påsken ska firas.
Fick för mig att det var nu i helgen.. I sverige är det den 9 april det är skärtorsdag.
Och det verkar vara så här också.
Vi ska ha påskmiddag med Maja och Martina. Så vi måste hinna planera lite!

Äsch okej, dessa grejer har väl inte tagit dessa 5-6 timmar jag har suttit här.
Jag har dreglat över kläder, kollat festivaler, letat flygresor, läst aftonbladet, expressen, times, bloggar..
Ni vet.

Nu får det vara nog, imorgon är det en ny dag, en solig sådan hoppas jag.
Huvudvärken har släppt, jag fryser inte längre och ser fram emot att krypa till kojs.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!