Sista helgen i Boden..på ett tag.

Inte första gången min blogg är helt tyst under helgen,
brukar bli så nuförtiden märker jag.
Men helgerna är i stort sett alltid fullspäckade.

Helgen som var nu, var min "sista" helg i Boden på ett tag.
I fredags kväll umgicks jag med Gustav. Godis och film.
Vi såg "I am legend" och jag fick skratta, gråta och bli skit-rädd.
Den var bra, absolut sevärd.

I lördags for jag till Luleå med Lisa.
De på Vidars köpte tillbaka min i-pod, eftersom de aldrig fick in den jag ville ha.
Så jag köpte en på Teknikmagasinet.
Jag ville ha en lila, och det slutade med att jag tvärvände och tog en svart 16gb.
Sen så fikade vi, sprang i affärer, dumhandlade lite och peppade inför kvällen.

Påvägen hem började oljelampan lysa. P A N I K.
Det gick bra, jag har bytt(fyllt på) olja för första gången, och det syntes.
Inte bara händerna var svarta, utan näsan, pannan och kinden.

Sushi och förfest hos Lisa.
Sista kvällen skulle slås på stort, och så blev det.
Inte bara för min del, vi tjejer var alla på bra humör, på topp!

Gårdagen spenderades i min soffa, sen kom min farbror och faster hit och sa hejdå.
Seeen tog jag tag i livet lite, plockade lite på rummet.
For förbi Gustav och lånade hans våg för att väga väskorna, än så länge ser det bra ut.
Men då är det träningskläder, neccesärer och sånt som ska i.. håll tummarna!

Henke kom hit och hjälpte mig.
Gash vad jag kommer sakna att ha honom sovande bredvid,
"Jag älskar din säng!", "jag vill inte gå upp" osv..

Vi har precis lämnat in min bil på Nordiska bil för någonting.
"Hej, ni skulle fixa min olja och sånt"
Nu ska vi äta gofrulle från Mackan.
Sista semlan på ett tag!

Dagen kommer bli sjuuukt fullspäckad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!