..tea time

På matvaru-affärerna här säljs det té, men inte sånt té jag vill ha.
Deras är typ "kamomille", "mynta" och massor med "blom-téer"
Det finns en kjedja här som heter TeaShop, först när jag såg skylten var andra dagen i Barcelona och jag blev överlycklig för jag trodde det stod BodyShop, plus att skylten också var grön.
Idag blev jag lika lycklig när jag såg en sådan skylt för jag var i stort behov av té.
Kaffet här är inge vidare, så det blir nog mer té nu framöver.
I Boden dricker jag _alltid_ japanskt lime på Hanssons,
det var jag och Sebbe som införde det tillsammans.

Det fanns japansk lime på TeaShop, så det blev en rejäl påse som fick följa med hem.
Té för 12€. Men aboslut värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!