Då säger vi godnatt.

Tänkte avsluta dagen med lite bilder,
vi ska alldeles strax krypa till kojs.
Jag är trött och fryser, har suttit stilla alldeles för länge.
Men visst har jag tagit tag i min blogg bra?

Imorgon tror jag vi ska kika på en lägenhet,
en tjej ville att vi skulle komma förbi. Dock är det så knepigt att kommunicera via mail, det tar sån tid med svaren..suck!
Eller rättare sagt, 2 olika tjejer vill visa imorgon.
Känns bra att vi har flera alternativ.

Men äsch, vad jag surrar.
Nattinatti!


1. En av tre taxiresor, vi måste bli bättre på att hitta.
2. Jag, Martina och Maja(från Boden)
3. Jag ville inte visa hur snygg jag var.. nä, sliten.
4. "Guess" bredvid ett superfint hus.



1. Sofia goes hot!
2. "Lite" folk efter La Rambla
3. Som sagt, det finns en hel del fina hus.
4. Här fikar man ute, deni!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättebra att du har tagit tag i bloggen och skriver mer, speciellt kul med alla bilder! :) Go go!

2009-03-20 @ 09:38:51
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!