Min näst sista helg.

Här har det varit tyst i några dagar, det har varit ganska fullspäckat.
I fredags blev det vin med Stina, misslyckad utgång som slutade med efterfest med BUZZ-spel, tjejerna tog hem 3 vinster av 3. Fast det är väl ingenting vi är förvånade över..

Av någon anledning så vaknade jag bakis på lördagen, "skit också!"
Stina hade också lyckats bli bakis, och faktiskt så förstår vi inte hur det gick till.
Seriöst!

Mötte upp Stina från jobbet på stan och tog en fika.
Vi hade turen att springa på några andra från jobbet, så vips var vi ett helt gäng.
Hemma vid 16, in i duschen medans mamma syr in min klänning.
Och hör och häpna, jag var klaaar betydligt tidigare än förväntat.

Middag klockan 18 på Diners med tjejerna.
Sen iväg till Henke för att förfesta.
Elina, Nathalie, Linda, Anna, Stina, Sofia, Ellen, Emma, Jolina, Tim, Henke.
Och jag!
Kvällen fortsatte i vanlig ordning med ölspel, bråk om musik, spillda glas, sång..
..någon som fick ett glas för mycket, eller 5.
Och denna gång var det inte Britta Lindmark!
När ska vi lära oss?
Äh, så länge vi har kul så väntar vi med det..

Sedan stod det utgång på schemat. Gissa var?
ICE, för "ovanlighetens" skull.
Men tanke på att Boden har 2 "uteställen", varav ett med rek ålder 23,
så antar jag att alla läsare(som är bodensare) tänkte rätt.

Tiden bara sprang iväg med dans, tequila och virrvarv.
Alldeles för svårt att ha koll på alla, även i lilla Boden.
Det är nog svårt att ha koll på sig själv.. tss.
En superbra kväll med världens bästa sällskap, kom snart igen tjejer!

Söndagen bestod av att med gott samvete ligga i soffan och se film efter fim.
Såg PS. I love you, Spindelmannen 3, Beck och en hel del repriser.
Godis och påskmust(jaaa, det går att köpa nu!), mjukisar och mitt gos-täcke.
Perfekt söndag.



Min kamera låg hemma i lördags,  men Fia hade sin. Tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!