Byebye Boden.

Då säger vi hejdå Boden.
Efter sidårä 3-4 timmar sömn sitter jag här med grus i ögonen, med en stor filtallrik och ett glas c-vitamin.
Vad jag kommer att sakna fil.. A-fil med lite päronfil i. Namnamnam!

Gårdagen sprang iväg alldeles för fort.
Efter middagen här hemma var jag förbi Gustav och Julia.
Hann säga hejdå till Lisa också.
Självklart hade jag velat krama ihjäl alla mina vänner, men det har varit omöjligt de senaste dagarna, men vi får kramas senare!

Nu ska vi alldeles strax plocka upp Fia och bege oss mot Kallax.
Klockan 10 går planet mot Sthlm, klockan 15 mot Barcelona.

Så nu säger jag "hejdå Boden"
Jag vet att  "du" kommer sakna mig!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!