What a wonderful world..

Åh vilken mysdag!
Mysfrulle med Henke, efter linskollen köpte jag nybakat bröd, juice, gott pålägg m.m. och bjöd Henke på en gofrulle. Sen kröp vi ner i sängen och surrade på ett tag till.

Sen mötte jag upp Emelie på stan och tog en fika.
Planerade helgen lite, och ja, det ser ut som ännu en toppen helg.
Emelie fyller 21 på fredag så det ska firas.
Imorgon kommer Linda(som fyller 21 på lördag)
På fredag kommer Stina, och på lördag kommer Elina.
Kan inte bli annat än bra!

Sedan var det dags för mig att förbereda inför middagen.
(nej jag hann inte träna eller städa)
Det blev 2 olika pajer,
en ostpaj med bacon och broccolli,
och en med köttfärs, sweetchili och wokgrönsaker.
Till detta var det vitlöksbröd, grekisk sallad och turkisk yogurt med sweetchili.
Och en maffig chokladkaka med daimmousse till efterrätt.

Strax före 18 kom Julia och Simon och de gick ganska nyss hem.
Har varit en super, riktigt super-trevlig kväll och jag vet inte var tiden tog vägen.
Gah, vad jag kommer sakna dem..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!