Skiiiit

Alltså, fan(förlåt mamma), men nu måste jag svära lite.
Lägenheten hade det bästa läget jag hade kunnat tänka mig, mitt i gröten.
Perfekt!
Själva lägenheten låg hööögt upp, smala smala smala trappor.
Planlösningen var k a s s, verkligen skitdålig.
Köket var en kokvrå, med 2 plattor, ingen ugn, ingen förvaring.
Toaletten,hallen, planlösningen. Åååh, kasst.

Takterassen var underbar, sol hela dagen.
Men nä, vi kan inte bestämma oss just nu.
Väntar på svar från en annan som vill hyra ut.

Så nu sitter vi och tröstar oss med avokadoröra med tonfisk, nybakat bröd, öl och jordgubbar.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Här sitter jag skithungrig och ser denna bild, kul ;p Ser supergott ut!

2009-03-20 @ 16:20:44
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!