Hostel-skräck

b. säger:
hallå honeybum

b. säger:
jag tror jag dör här hemma

b. säger:
gubben från hostel-filmen kommer döda mig

b. säger:
och spökena har fest

För 2 timmar sen så kom jag hem från att ha testat träna, trots tån.
Cyklade i 30 min och sen körde jag armar och bröst. Segt och ganska ont,
dock inte under cyklingen utan efter när jag gick. Men det tar sig!

Ser säsongsavslutningen av Cityakuten, vilket jobbigt avslut, huvva.
Sen kikar jag på lite hostels i Barca, och då får jag för mig att det låter i ytterdörren.
Jag dog nog i några sekunder och började tänka på Hostel-filmen,
som Gustav, Frida och Erres TVINGADE mig att se fast att jag verkligen inte ville.
Jag hade ångest superlänge efter, trots att jag legat under filten och blundat så hårt att jag tillslut somnat. Fy17.

Så nu har jag inte vågat duscha än eftersom jag är ensam hemma och uppskrämd.
Funderade om jag skulle spela hög musik så jag slapp höra mystiska ljud, faaaast då hör jag ju inte om det kommer någon.
Det slutade med att jag har haft samma låt på repeat nu i 1 timme,
Brandy - Right here
Kastade iväg några "få dåligt samvete"-sms till Gustav, men han skrattade bara.
Henrik skrattar nu också. Fyfan.

Är det någon som förstår mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!