Eh eh, vilket skämt.

"Cherry cherry
Boom boom
Gaga"
Det är inte sant, någon måste skämta med mig.

Har ni hört Lady Gagas "Eh, eh (Nothing to say)"?
Om inte? Ni har inte missat någonting.
Den påminner om Victoria Silversteds "Rocksteady Love".
Men "Rocksteady Love" gillades skarpt när jag var 11 år,
och jag blir fortfarande glad och peppad av den, faktiskt!
Sist jag hörde den var nog i våras när jag och Stina spelade den i Göteborg när vi gjorde oss i ordning, glada och nostalgiska.

Men den där "Eh eh", nä fy.
Den skriker 90-tal, nödrim, bakgrunds-tugg och kris.
Jag blev faktiskt chockad efter att ha hört "Just dance" och "Pokerface" tusentals gånger, och dessa låtar har varit fest-fixare-2008.
Den här hoppas jag bara att jag slipper höra igen. Skit-låt.
"I met somebody cute and funny
Got each other and that's funny
Eh eh"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!