Söt-farmor och jag på äventyr.

Det blev en liten tripp för mig och farmor, sötaste farmor.
Först till sjukhuset, sen en fika och sen for vi omkring på storheden.
Jag köpte kläder till Stella, och farmor köpte kakor(gottegrisen)
Hittade en vit body med rosa rosor och gula blommor, och gröna blad.
Och till den så köpte jag ett par gröna byxor(samma färg som bladen)
Hon kommer bli så söt och somrig i det! Perfekt tills jag kommer hem och hälsar på.

Var riktigt mysigt och roligt, farmor var så himla nöjd och glad över att få komma ut.
Hon pratade på i ett, som jag brukar göra ungefär.
Och hon går i snabbare än mig, illa!

Nu ska jag ställa mig i köket och baka, ikväll igen.
Imorgon ska några av mina närmsta och äldsta kompisar komma hit.
Så det blir hejdå-fika.

Sen blir det träning och packning av rummet, phewwww...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!