Tisdags-bakis

Det blev ingen utgång igår, vi fastnade hemma.
Jonas bjöd på en supergod middag bestående av kött, klyftpotatis och tsatziki.
En hel del vin och lambrusco, 5 flaskor rättare sagt.
Vi surrade och gormade på, riktigt trevligt.
Avslutade det hela med att börja se Slumdog millionaire,
3 av 4 somnade gott. Jag var en av dessa tre, så nu måste jag se om den!

Idag är vi slitna och trötta, fast inte Sebbe, han är ledig i 2 veckor nu.
Så han satt nyss här bredvid och firade det med vin,
vi skippade vinet, idag är det en coca cola/vatten-dag.
Har precis ätit pasta carbonara, länge sen jag lagade det.
Behöver jag skriva att det var sjukt gott? Nä, det är ju självklart.

Nu ska vi iväg o fixa telefonkort, ett spanskt. Får se om vi lyckas.
Sen så ska vi skriva på kontrakt för lägenheten och flytta in.
Så det kan nog dröja tills jag har internet igen. Vi märker ju!


- Ja, jag är sliten idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!