Det perfekta slutet.

Det blev en perfekt avslutning av helgen.
Vaknade upp, såg film och myste på i soffan i mjukisar.
Förträngde det sjukt stökiga köket och vardagsrummet.
-"Hur många var ni här igår?"
b- "10?!"
-"Skojar du?!?!"

Sen kom Fia och Henke hit, vi tog tag i stöket och resumerade gårdagen.
Beställde bakis-mat, köpte karra, ett riktigt bakis-häng dvs.
Jag var sociala fröken som sov i soffan medans de pratade på.
Igår fick jag höra av 4 personer att jag är bäst, woho. Jag är bäst!
Och tänk så bra jag är som gör mina kompisar så glada,
för nog är det ofta de skrattar åt mig!

Henke sov som vanligt över här, fast han tänkte överge mig först..fy!
Sååå skönt att sova ut imorse.
Sen ropar Henke att frukosten är klar, gull!



Fia har så rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!