Grillfest och apollo leder till McDonalds

Nu har vi fått mat i magen.
Vi  testade McDonalds, inte min grej, men bakismat är bakismat.
Att beställa var inte det lättaste, hon i kassan pratade bara spanska,
och hon pratade MYCKET.
Nåja, vi lyckades beställa rätt,  t.o.m Christians hamburgare blev rätt!

Hursomhelst, som ni har fattat så är vi lite slitna idag.
Jag gick med pyjamasbyxor till McDonalds, snyggt.
Igår så var det grillfest här. Sjuuukt god mat!
Fick träfffa en hel del nya människor, riktigt trevligt var det.
Jag testade spela ett tv-spel här som killarna nöter, något skate-spel.
Och jag var faktiskt inte helt dålig, "naturbegåvning" kallade Fia det.
Så nu vill jag ha ett tv-spel.

Efter timmar här med mat, dryck, spel, musik och prat så  bestämmer vi oss för att gå ut.
Vi gick på "Apollo", sjukt stort och sjukt mycket folk. Skönt med nytt.
Fia var inte så imponerad, men jag ska absolut dit igen!
Kring halv7 kom vi hem, och som jag sa, så somnade jag här i soffan.

Än så länge har vi inte planerat kvällen helt,
ska kanske träffa Martina och Maja. Fia är sugen på myskväll.
Vi får seeee, nu ska jag nog sova lite. Napy.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!