13

Mitt dygn är ganska fucked up, eller ska vi säga spanskt?
Kunde inte somna igår, boken var för bra, sängen var för kall.
Tur att man är ledig hela veckan, så man känner att man är värd sena mornar.
Men jag längtar lite efter att få börja jobba, eller rättare sagt, jag längtar efter att få rutiner.

Nu sitter jag iaf här med träningskläderna på och ska alldeles strax ut och jogga.
Tänkte utforska lite nya gator idag, jag tror det inte går att springa vilse här.
(jag körde dock vilse med bilen i Boden nu i vintras)

Klockan 13 ska jag bege mig ut att springa, 4 minuter kvar.
I med C-vitaminen, på med skorna, på med mp3'n.
..nej, jag gillar inte att stressa. Klockan ringde 10 imorse.

Nåja, wish me luck (och inga skavsår!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!