En bra start på dagen

Nu har bloggandet saktat ner lite.
Det är inte så att jag är slö, utan vi har så himla mycket att göra i lägenheten.

Inatt har vi fått god sömn, jag har sovit betydligt bättre!
Vi tog bort madrassen vi la dit första kvällen (då vi sov  med två feeeta madrasser)
Kröp ner i våra goa täcken och la oss på kuddarna, nybäddat och fräscht.
Vips så sov vi gott, underbart!

Nu sitter jag här med en kopp kaffe, vilken lycka, jag kan koka kaffe när jag vill nu!
Kikade just på ett fint mail jag fick av mamma med massor med mysiga bilder,
en bra start på dagen!


Nu ska jag ta tag i städningen ordentligt!
Rosa städ-handskar, spansk party-radio och en massa Cillit BANG.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!