Bitter.

Åååh, nu vill jag fixa eget internet!
Kan man inte vakna en morgon med flytade spanska?
Eller kan spanjorerna öppna sina vyer lite och lära sig lite engelska? Tack.
Det är inte lätt att kommunicera, i vissa fall förstår jag, speciellt om de inte pratar så fort, meeen det är sällan och sjukt frustrerande!

För att fixa internet så borde vi nog ha med oss någon som pratar/förstår spanska någorlunda, så vi inte lyckas binda oss i 2 år eller något sånt.
Sen skulle jag behöva skaffa mig en patientbricka, men.. ja det kommer.

Lite bitter idag kanske?
Jaa, jag har haft huvudvärk sen 16-tiden, varit frusen och trött.
Då får man vara lite bitter.
Piggnade till när mamma och syster ringde, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!