Världens bästa helg!

Shit, vilken otroligt bra helg jag har haft!
Tio poäng av tio. Och den gick alldeles för fort!

Fredagen bestod som sagt av mys med Henks.


Lördagen bestod av en efterlängtad sovmorgon.
Tillslut tog vi oss ner på stan och mötte Erika för en fika.
En sväng in på Lindex, köpte en tröja, puder, accesoarer och fick 30% på hela köpet!

Sen var det middag med lillebror, hans kompis och Henke.
Och seeen var det äntligen dags för förfest hos mig!
10 tjejer, och Henke. Okej, jag är mer man än Henke. Så, 11 tjejer.
Förfesten var riktigt lyckad och tiden sprang iväg alldeles för fort.
Sång, dans, skratt, sjuka historier och alkohol.
Ett glatt gäng hoppar sedan i bilarna mot Farrrrrmen.
Där fortsätter sången och dansen, fast på en annan nivå. Galet!
Jag var på topp och superglad, träffade sjukt många kända ansikten,
och nya också för den delen.
Det var verkligen full rulle hela tiden, och omöjligt att ha koll på alla,
"Britta var är du?" "Var är du Britta?"

Och hallå, jag såg Drängarna denna gång,
eller ja, jag gick med på att dansa till några låtar men man for mest omkring som ett litet löv.
Sedan blev jag hjärntvättat och sjöng "Om du vill bli min fru.." resten av kvällen.
Tillslut lyckades jag byta låt till "Postis Per", ni vet den här, fast på svenska.

Kom hem med 3 blånaglar, en nagel är borta, ett sår in i lill-tån
och lill-tån är krokig, svullen och hård. Ajajaj!
Lämnade ett fint blodspår efter mig här hemma.
Har aldrig varit med om så många som kliver mig på fötterna,
och det är bara min vänstra fot som har blivit misshandlad, ordentligt.
Påväg upp mot garderoben möter vi två killar som är påväg ner,
båda två kliver mig rakt på vänstra foten..hallå?!
Min sko klarade sig helt utan någon skråma, inte illa!
Dock så är det sista gången jag ha de där skorna på farmen,
de har verkligen ingen sula i stort sett, ajaj.

Här kommer lite bilder från lördags-kvällen,
mer finns på facebook.






Här har ni min outfit, dock en väldigt konstig bild, vad gör jag?
Och skorna som har sett Farmen för andra och sista gången.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fy sjutton vilken snygg tröja, blus.. vad det nu kallas ;p riktigt fin! den ser som sådär härlig ut!

2009-03-02 @ 21:04:45
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!