Sond-matning på annat vis.

Snart lyfter Stinas plan mot södra Sverige igen.
En alldeles för snabb visit!
Tog en hejdå-fika tillsammans på Hanssons och fick se något helt galet.

3 alkoholister satt på gågatan och pratade på.
Vips så tar ena fram en spruta. "Han tar fram en spruta"- väser Stina.
Men det är bara en sond-spruta så jag lugnar henne med att han ska sondas.
Dvs. jag tänkte att det var dags för han att få lite mat och näring i magen.
Icket, ena alkoholisten häller sprit i sprutan och sprutar in, medans han med sonden håller i sond-slangen,  heeelt sjukt.
Huuuga..

Förssten, så har jag fått min nya dator, den är såååå fin och liten.
Har inte satt ihop den(eller vad man säger) och inte laddat batteriet.
Den ligger så fint i sitt svarta mocka-fodral, för jag vågar inte pilla i den,
jag är ju inte världens mest tekniska tjej.

Britta

nu har jag fått min dator, woho!

5:21pmSebastian

cool, fungerar den bra?

5:23pmBritta

det vet jag inte ännu

jag har inte satt på den

har bara tittat på den och sagt "åååh så fin den är"

5:24pmSebastian

hahah


Nu ska jag bege mig till Linda och gratta henne, hon fyllde 21 igår.
Och hon åker hem till Uppsala igen på onsdag, så jag måste få passa på att umgås med henne eftersom det blir så sällan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!