Vilken fredag...

Jag går på extrabatterier nu såhär på kvälls-kvisten.
Dagen har varit fullspäckad, minst sagt.

Strax efter 12 kom jag till Luleå, kilade runt efter linnet jag ville ha, utan resultat.
Surade ihop efter att ha haft en diskussion med Vagabonds personal angående mina skor som jag har lämnat in, men den historian tar vi sen. Jag blir bara på dåligt humör!
Hittade lite små-kraffs, bla ett par solglasögon som ska med till barca.
Sen hämtade jag upp mamma och pappa.
Hemma kom Stina förbi på kaffe med mig o mamma.
Stina drog iväg mig på stan, en tröja och vin kom jag hem med.
Seeeen så var det middag med mamma och pappa, mmmmys.
Och vips så får jag den braiga idén att bjuda hit mormor på kaffe och glass.

Stina ringde nyss och undrade om jag fortfarande var "sugen".
Sugen på lite vin och eventuellt en spontan-utgång.
Klart!

skål då bästo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!