1-0 för herrkoftan.

Den bara hängde där och såg stilren, men ändå lite slarvig och väldigt mysig ut
- på herravdelningen på MQ.



När det gäller koftor så har herrarna betydligt, betydligt snyggare utbud.
Jag springer på snygga herr-koftor hela tiden.
På H&M, på MQ, Diva och framförallt på Nelly.se
- Åhléns hade fått in hur fina koftor som helst! (på herravdelningen)

Kanske är det för att jag älskar dubbelknäppningar?
Och för att herrkoftorna ser mer påklädda, stiliga och som mer..hm.. som en kavaj ut, än våra.
Och för jag har inte riktigt fallit för grejen med korta koftor.
Och för att herrkoftornas krage brukar vara så clean och snygg.
Äh, herr-koftorna slår "våra" koftor med hästlängder.

Jag hurrar över vårat klännings-utbud ganska ofta,
men jag gråter över vårat koft-utbud, verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!