Åh, heja mig!

En bra söndag!
På rasten for jag till Step In för att röra på mig lite.
Insåg att jag hade glömt hörlurarna(andra dagen i rad) men tänkte att jag kunde bita ihop i några kilometer åtminstonde.
Några kilometer blev 10 kilometer.
1 mil utan att ryggen krånglade i stort sett. Underbart!
Det var länge sen det gick så bra.
Och jag höll mig under timmen utan att köra slut på mig.

Så jag är riktigt lycklig och nöjd.
Det går frammåt för mina små skavanker.

Jag firade det hela med en godmiddag vi gjorde på jobbet:
Hemmgjord hamburgare gjort på:
basilika, vitlök, ägg, grädde, ströbröd, salt och peppar.
Med fetaost, ruccola, tomat, rödlök, knaperstekt bacon och en sås jag hittade på, som var så himla god!
Den bestod av: creme fraishe, färsk basilika, majonäs, cayennepeppar, salt, vitlök, sweetchili och lite chilisås. Den måste jag komma ihåg!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktig du är som tar dig till gymmet! Mycket bättre än mig ;)

2009-11-15 @ 22:07:21
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Julia

Mums, det där måste jag prova!

2009-11-15 @ 23:21:47
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!