Argargarg.

Jag är så otroligt arg, frustrerad, irriterad och less.
Vilket ledde till att jag med tårar i ögonen la på när jag pratade med Försäkringskassan.
Sedan började jag gråta, inte för att jag var ledsen utan för att jag var less och ja..förvirrad, frustrerad och ja, kanske lite ledsen då. Eller nä, ARG.

Jag känner mig som ett litet barn.
Och just nu är det skönt, för nu ska mamma och pappa hjälpa till.
Nu är inte mina föräldrar så glada heller.
"min pappa är polis" - typ.

Åh, jag är så arg, så arg, så arg!

...men jag ska ta en paus från det..paaaaus.
Nu ska jag fara och träna, bort med negativ energi.
Och sen ska jag äta middag med min familj, det var såååå länge sen.
Säkert 3 veckor sen minst, fast jag bor hemma.



Lite lustigt att 1 kort av mina "glada" kort idag var med en sur min.
Kanske visste jag innerst inne att det skulle bli sura miner idag?
Nä, hade inte jag och Kajsa pratat om mitt gorm med försäkringskassan idag på lunchen(och jag bl

Kommentarer
Postat av: Johanna

men hjälp! vad har dom gjooort? bra att du far och tränar bort allt negativt, pluspoäng!

2009-11-11 @ 16:10:05
URL: http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!