Backstreet-love.

Jag har en känsla av att Backstreet boys på Hovet den 4 december kommer bli en bra förfest för fröken Lindmark och Lundström.

Och jag kommer vara väldigt hes och troligtvis en stolt bärare av en ny BSB-t-shirt när vi med galloperade hjärtan trippar vidare.

Även om jag sitter och stör mig på deras åldrande(AJ har blivit lite ful och Nick har lyckats bli snygg), att Kevin är borta(även om han var sist på min "Sötaste i backstreet boys-lista) och att de dansar väldigt töntigt(i videon här nedan)..så kan jag inte låta bli att tok-le och t.o.m vifta med armarna här vid datorn.
Jag kan inte sitta still!
Åh, nostalgi och nykär på samma gång.

Now throw your hands up in the air 
Wave them around like you just don't care
If you wanna party let me hear you yell
Cuz we got it goin' on again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!