Bananer i..

Jag erkänner, jag sitter fortfarande i pyjamas.
Jag hade tänkt fara och träna..men?
När jag kom hem från Stina imorse så var jag pigg.
Sen var jag dum nog att lägga mig och se på tv, och då insåg jag hur skönt det var att blunda lite.
Jag vaknade typ var 15 minut för jag var påväg upp egentligen.

MEN, sen kom jag ihåg att jag skulle jobba 12-16 på fritids innan jag börjar på mitt vanliga jobb.
Det ska nog bli kul, men jag vet att mitt lill-huvud kommer bli rätt trött.
Jag har inte jobbat med och runt barn på ett tag nu.
Så 4 timmar brukar kännas som 8.

Så jag bestämde mig för att gå i pyjamas tills det var dags att åka.
Förbereda mig mentalt och fysiskt.
Men, nu ångrar jag mitt val.. eftersom det gick så bra att springa igår, så kanske det hade gått lika bra idag?
Nu får jag aldrig veta det!

Då vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!