En lycklig tjej!

Åh!
Nu blev jag helt plötsligt världens lyckligaste!
Jag sitter här med ett stort leende på läpparna i min rosa dress.
Mina fingrar trippar snabbt över tangentbordet och jag vill ringa hela världen.

Gissa vad?!
Jag har blivit erbjuden ett första hands-kontrakt på en lägenhet i Umeå!
En 3:a på 85 på Mariehem.

På fredag ska jag dit och kika på den, jag lääängtar.
Jag är så gladgladgladgladglad!

Snälla, snälla, SNÄLLA, låt det här bli bra.
Nu håller vi tummarna.



Såhär glad är jag, trots att det inte är Ibiza-adrenalin som pumpar i blodet.


Kommentarer
Postat av: annapanna

blev en lång variant, röd med svart på sidorna, den är riktigt snygg :)



ÅH, vad kul! håller tummarna att du får den och att allt går vägen :)

2009-11-02 @ 17:06:44
URL: http://pannannan.blogg.se/
Postat av: Susanna

va kul! stort med en trea:) ska du bo själv?

Jag och andré har flyttat till porsön. ska lägga upp bilder så fort jag får tid.

Tråkigt att höra att kroppen gormar så mycke med dig, men tro mig, jag förstår dig, kämpa på och hoppas du snart börjar må bättre! behöver du prata om smärtan så finns jag här:)

kram

2009-11-02 @ 17:42:30
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!