Spagettin

Fy, idag var jag inte på topp på step in.
Jag hade konstant håll och efter bara någon kilometer började jag må illa.
Så det blev inte mycket kondition idag.

Sjukgymnasten knäckte mig ordentligt.
Jag knastrade på som fyverkeri.

Sen så gick tjuriga jag och körde armar, utan att må illa.
Mina armar är inte de starkaste, men det tar sig.
Jag vill ha lite muskler på armarna iaf, lite fastare typ.

Hittade en bild där man ser hur oformade och taniga armar jag har. ("hade")
(okej, det är inte så illa som på den tiden)
Men som sagt, det tar sig..

'

Och, ni får ursäkta min bakis-charm på kortet.
Det var lördagen på lulekalaset förra sommaren.
Jag kommer aldrig glömma den dagen.
Jag och Stina vaknade i Luleå, med svarta fötter, plånböcker på vift och en huvudvärk utan dess like.
Vi hade lite problem med att få ihop dagen men fick tillslut skjuts till Boden av min snälla kusin.
Sedan låg vi döda i våra soffor, höll på att sova bort hela kvällen och kastade ihop mat och kläder för att sedan med röda ögon, skakiga händer och torra läppar, skåla ännu en gång.
Och vips var vi 2 glada tjejer som yrade omkring i öltälten.

Vi lyckas alltid!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wihoo!!! lätt! fredag!

2009-11-23 @ 19:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!