Vi tänder ett ljus i advent.

Igår var det första advent, om nu någon har missat det.

Första ljuset tändes och det var jul-lunch hos mormor, en tradition sen minst 18 år tillbaka(vi har inte riktigt listat ut hur länge det är)
Som vanligt var det hel-mysigt, gott och jag åt för mycket.

Iaf..
Igår vaknade jag och kände mig ovanligt pigg, med tanke på att jag hade festat 2-dagar i rad(vilket inte är allt för vanligt)
Dock så var jag ganska utmattad och förkyld.
Min högra halsmandel var som en golfboll och jag var varm-kall.
Ni vet när man svettas och fryser, och så vill man ha ett täcke som värmer, men ändå ligga i ett badkar med is?
Fick lite halvt panik över att jag skulle bli sjuk eftersom jag åker till Stockholm nu på torsdag.
Meeen, idag är jag bara lite snorig, inte alls farligt, tur!

Mormor kan.

 


Kommentarer
Postat av: Stinita

Tur för dig och mig! :D , mest tur för båda. haha

2009-11-30 @ 22:51:56
URL: http://melerad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!