En grå liten puff

Jag gillar den där diskreta puff-armen. Det där söta puffet.
Så jag köpte även en grå såndär topp jag har från H&M.
Den är som snygg till både vardags och fest.

...nu ångrar jag att jag inte köpte en svart också.



Och så köpte jag en ny eyeliner, present till kusin-Elin och lite hemlisar.
Jag var nära flera gånger på att springa in i provhytten med klänningar och kjolar, och jag vägrade att gå in på Scorett.
Och när jag insåg att jag höll i flera plagg så fick jag säga åt Malin att hon skulle säga åt mig att jag inte skulle handla något.
Jag åker till Sthlm om 2 veckor och har en hel del saker att inhandla till nya lägenheten såsmåningom..
Ni vet såna där små prylar som soffa, tv, matbord, soffbord, hallmöbler, lampor, mikro och sånt. En trisslott kanske?


Kommentarer
Postat av: Stina

Nice! ja snart sthlm!!! :D bästbästbäst

2009-11-20 @ 03:08:35
URL: http://melerad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!